Dziekanat
Godziny przyjęć w sprawach studenckich:
poniedziałek 9:00 – 12:00,
wtorek 12:00 – 14:30,
czwartek 12:00 – 14:30,
piątek: 9:00 – 12:00.
W środę zamknięte.
Kierownik Dziekanatu:
mgr Jadwiga Zielińska
W szczególności:
koordynowanie i prowadzenie spraw osobowych nauczycieli akademickich WFAiIS związanych z: nawiązywaniem/przedłużaniem/rozwiązywaniem stosunku pracy, awansowaniem, powoływaniem na stanowiska kierownicze
koordynowanie i prowadzenie spraw opiniowanych na posiedzeniach Rady Dziekańskiej WFAiIS
koordynowanie i prowadzenie procesu oceny okresowej nauczycieli akademickich WFAiIS
koordynowanie i prowadzenie procesu składania wniosków o nagrody i wyróżnienia JM Rektora dla nauczycieli akademickich oraz pracowników niebędących nauczycielami akademickimi WFAiIS
organizowanie, nadzorowanie i kierowanie całokształtem pracy Dziekanatu WFAiIS
pokój: 355
tel.: +48 56 611 3273; +48 56 611 3249
email: jzielin@fizyka.umk.pl
mgr Dorota Pipczyńska
obsługa studentów
obsługa doktorantów Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich Nauk Fizycznych
naliczanie wysokości opłat za powtarzanie przedmiotu, wpis warunkowy oraz uzupełnianie różnic programowych
prowadzenie gospodarki drukami niezbędnymi do pracy w Dziekanacie WFAiIS, w szczególności drukami ścisłego zarachowania
pokój: 352
tel.: +48 56 611 3249
e-mail: dpipczynska@fizyka.umk.pl
mgr Dominika Szmalc
obsługa studentów
naliczanie wysokości opłat za powtarzanie przedmiotu, wpis warunkowy oraz uzupełnianie różnic programowych
obsługa grantu NCN Polonez Bis PERMOXHET
pokój: 352
tel.: +48 56 611 3249
e-mail: dominikas@fizyka.umk.pl
mgr Joanna Wiśniewska
obsługa studentów
naliczanie wysokości opłat za powtarzanie przedmiotu, wpis warunkowy oraz uzupełnianie różnic programowych
obsługa systemu płatności za usługi edukacyjne w systemie USOS
prowadzenie spraw administracyjnych związanych z rekrutacją studentów obcokrajowców na studia wyższe na WFAiIS
pokój 352
tel.: +48 56 611 3249
e-mail: joanna.lm@fizyka.umk.pl
mgr Joanna Szoppe-Kupijaj
obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy materialnej
przygotowywanie i współrealizacja zapotrzebowań ze środków Dziekana WFAiIS
wprowadzanie zapotrzebowań i dokumentów kosztowych do systemu Xprimer ze środków Dziekana WFAiIS oraz dbałość o kompletność opisu faktur i innych dokumentów księgowych (podpisy, opisy, załączniki, pisma przewodnie)
przygotowywanie umów cywilno-prawnych ze środków Dziekana WFAiIS i ich ewidencja w rejestrze zamówień publicznych
przygotowywanie list stypendialnych
planowanie, przygotowywanie i realizacja usług związanych z procesem dydaktycznym i badawczym
pokój: 358
tel.: +48 56 611 3281
e-mail: jsk@fizyka.umk.pl
mgr Justyna Filipiak,
rejestracja na zajęcia
prowadzenie oferty dydaktycznej na WFAiIS w systemie USOS
przygotowywanie dokumentacji związanej z powierzaniem i rozliczaniem obowiązków dydaktycznych
prowadzenie spraw dotyczących obniżenia pensum dydaktycznego nauczycielom akademickim WFAiIS
prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, gromadzeniem i archiwizowaniem planów studiów wyższych, doktoranckich, podyplomowych i kursów dokształcających.
Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów
pokój: 358
tel.: +48 56 611 3281
e-mail: jfilipiak@fizyka.umk.pl
mgr Monika Czajkowska
obsługa posiedzeń Rady Dyscypliny Nauki Fizyczne
prowadzenie spraw administracyjnych i dokumentacji związanej z nadawaniem stopni naukowych doktora i doktora habilitowanego w dyscyplinie nauki fizyczne
obsługa administracyjna spraw związanych z nostryfikacją stopni naukowych i stopni uzyskanych za granicą w dyscyplinie nauki fizyczne
zbieranie i ewidencja oświadczeń pracowników Instytutu Fizyki o przypisaniu do dyscypliny naukowej, zaliczeniu do liczby N oraz upoważnieniu Uniwersytetu do wykazania osiągnięć pracownika w ocenie parametrycznej
przygotowywanie pod względem administracyjnym Czwartkowych Kolokwiów Fizycznych i innych wykładów specjalnych
aktualizacja: bazy wydziałowej eGPS, wyświetlacza nad szatnią w budynku Instytutu Fizyki, strony internetowej www Instytutu Fizyki i WFAiIS
pokój: 305
tel.: +48 56 611 3312
e-mail: monikac@fizyka.umk.pl
mgr Monika Korzeniewska
obsługa administracyjno-biurowa dyrekcji i pracowników Instytutu Fizyki
umawianie na wstępne, kontrolne i okresowe badania lekarskie pracowników Dziekanatu, Instytutu Fizyki, Instytutu Nauk Technicznych oraz Zespołu Administracyjno-Technicznego Instytutów Fizyki i Nauk Technicznych
analiza kosztów w systemie Xprimer, wprowadzanie zapotrzebowań i dokumentów kosztowych do systemu Xprimer oraz dbałość o kompletność opisu faktur i innych dokumentów księgowych (podpisy, opisy, załączniki, pisma przewodnie)
wystawianie faktur i not księgowych
planowanie, przygotowywanie i realizacja usług związanych z procesem dydaktycznym i badawczym
pokój: 305
tel.: +48 56 611 3229
e-mail: monikak@fizyka.umk.pl
Monika Borecka
obsługa administracyjno-biurowa dyrekcji i pracowników Instytutu Fizyki
prowadzenie ewidencji urlopów pracowników Instytutu Fizyki oraz Zespołu Administracyjno-Technicznego Instytutów Fizyki i Nauk Technicznych
wprowadzanie zapotrzebowań i dokumentów kosztowych do systemu Xprimer oraz dbałość o kompletność opisu faktur i innych dokumentów księgowych (podpisy, opisy, załączniki, pisma przewodnie)
aktualizowanie tablicy obecności, tabliczek przy gabinetach i laboratoriach, bazy kart parkingowych oraz upoważnień na dostęp do pomieszczeń w budynku Instytutu Fizyki
planowanie, przygotowywanie i realizacja usług związanych z procesem dydaktycznym i badawczym
pokój: 305
tel.: +48 56 611 3229
e-mail: monikab@fizyka.umk.pl
mgr Anna Zawada
obsługa administracyjno-biurowa dyrekcji i pracowników Instytutu Nauk Technicznych
prowadzenie ewidencji urlopów pracowników Instytutu Nauk Technicznych
obsługa posiedzeń Rady Instytutu Nauk Technicznych
wprowadzanie zapotrzebowań i dokumentów kosztowych do systemu Xprimer oraz dbałość o kompletność opisu faktur i innych dokumentów księgowych (podpisy, opisy, załączniki, pisma przewodnie)
zbieranie i ewidencja oświadczeń pracowników Instytutu Nauk Technicznych o przypisaniu do dyscypliny naukowej, zaliczeniu do liczby N oraz upoważnieniu Uniwersytetu do wykazania osiągnięć pracownika w ocenie parametrycznej
pokój: 1.83
tel.: +48 56 611 2431
email: annaz@fizyka.umk.pl
mgr Dorota Jesiółkowska
wsparcie dla grantów Narodowego Centrum Nauki:
- weryfikacja formalna wniosków
- uruchomienie grantu: podpisanie umowy, założenie budżetu, wypełnianie dokumentów wewnętrznych
- konsultowanie zmian w projekcie, umowie, budżecie
- weryfikacja i zamieszczanie ogłoszeń w konkursach na stanowiska stypendystów: studentów i doktorantów
- przygotowywanie umów cywilno-prawnych, umów stypendialnych, dodatków oraz kalkulacji do wynagrodzeń
pokój: 353
tel.: +48 56 611 2479
email: dorotaj@umk.pl
mgr Dorota Szwed
obsługa grantu NCN QLIMNES Polonez Bis 1
wsparcie ogłaszania konkursów na stanowiska nauczycieli akademickich w projektach naukowych
pokój: 353
tel.: +48 56 611 2479
email: dorotas@umk.pl
mgr Julia Forsztek
obsługa administracyjno-biurowa dyrekcji i pracowników Instytutu Astronomii
prowadzenie ewidencji urlopów pracowników Instytutu Astronomii oraz Zespołu Administracyjno-Technicznego Instytutu Astronomii
obsługa posiedzeń Rady Dyscypliny Astronomia
prowadzenie spraw administracyjnych i dokumentacji związanej z nadawaniem stopni naukowych doktora i doktora habilitowanego w dyscyplinie astronomia
zbieranie i ewidencja oświadczeń pracowników Instytutu Astronomii o przypisaniu do dyscypliny naukowej, zaliczeniu do liczby N oraz upoważnieniu Uniwersytetu do wykazania osiągnięć pracownika w ocenie parametrycznej
planowanie, przygotowywanie i realizacja usług związanych z procesem dydaktycznym i badawczym
pokój: RA 12
telefon: +48 56 611 3002
email: juliafor@umk.pl
lic. Magdalena Paluszkiewicz
obsługa projektu NLPQT
wprowadzanie danych dotyczących infrastruktury badawczej WFAiIS do Zintegrowanego Systemu Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on
przygotowywanie od strony formalnej i finansowej nowych wniosków na konkursy o finansowanie infrastruktury badawczej i działań związanych z kształceniem kadry naukowej
pokój: 359
tel.: +48 56 611 3340
e-mail: mpaluszkiewicz@fizyka.umk.pl
mgr inż. Anna Gadomska
obsługa projektu NLPQT
przygotowywanie od strony formalnej i finansowej nowych wniosków na konkursy o finansowanie infrastruktury badawczej i działań związanych z kształceniem kadry naukowej
pokój: 359
tel.: +48 56 611 3340
e-mail: agadomska@fizyka.umk.pl
dr Anna Szkulmowska
broker innowacji
pokój: 202
tel.: +48 56 611 3246
e-mail: anna.szkulmowska@fizyka.umk.pl
wspieranie pracowników naukowych WFAiIS w budowaniu i utrzymywaniu relacji z otoczeniem gospodarczym oraz pomoc w sprawach formalnych i merytorycznych dotyczących współpracy
pomoc w sprawach formalnych i merytorycznych dotyczących aplikowania o środki finansowe na działania B+R i wdrażanie innowacji
inicjowanie działań pozwalających na komercjalizację badań
budowanie i utrzymywanie sieci powiązań z instytucjami otoczenia biznesu oraz podmiotami gospodarczymi służących inicjowaniu procesów komercjalizacji wyników badań naukowych
konsultowanie dokumentów sprawozdających współpracę z otoczeniem gospodarczo-społecznym jednostek WFAiIS