Kontakt Grudziądzka 5, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 3310

Dziekanat

Godziny przyjęć w sprawach studenckich:
poniedziałek 9:00 – 12:00,
wtorek 12:00 – 14:30,
czwartek 12:00 – 14:30,
piątek: 9:00 – 12:00.
W środę zamknięte.


Kierownik Dziekanatu:
mgr Jadwiga Zielińska

W szczególności:

koordynowanie i prowadzenie spraw osobowych nauczycieli akademickich WFAiIS związanych z: nawiązywaniem/przedłużaniem/rozwiązywaniem stosunku pracy, awansowaniem, powoływaniem na stanowiska kierownicze

koordynowanie i prowadzenie spraw opiniowanych na posiedzeniach Rady Dziekańskiej WFAiIS

koordynowanie i prowadzenie procesu oceny okresowej nauczycieli akademickich WFAiIS

koordynowanie i prowadzenie procesu składania wniosków o nagrody i wyróżnienia JM Rektora dla nauczycieli akademickich oraz pracowników niebędących nauczycielami akademickimi WFAiIS

organizowanie, nadzorowanie i kierowanie całokształtem pracy Dziekanatu WFAiIS

pokój: 355
tel.: +48 56 611 3273; +48 56 611 3249
email: jzielin@fizyka.umk.pl


mgr Dorota Pipczyńska

obsługa studentów

obsługa doktorantów Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich Nauk Fizycznych

naliczanie wysokości opłat za powtarzanie przedmiotu, wpis warunkowy oraz uzupełnianie różnic programowych

prowadzenie gospodarki drukami niezbędnymi do pracy w Dziekanacie WFAiIS, w szczególności drukami ścisłego zarachowania

pokój: 352
tel.: +48 56 611 3249
e-mail: dpipczynska@fizyka.umk.pl


mgr Dominika Szmalc

obsługa studentów

naliczanie wysokości opłat za powtarzanie przedmiotu, wpis warunkowy oraz uzupełnianie różnic programowych

obsługa grantu NCN Polonez Bis PERMOXHET

pokój: 352
tel.: +48 56 611 3249
e-mail: dominikas@fizyka.umk.pl


mgr Joanna Wiśniewska

obsługa studentów

naliczanie wysokości opłat za powtarzanie przedmiotu, wpis warunkowy oraz uzupełnianie różnic programowych

obsługa systemu płatności za usługi edukacyjne w systemie USOS

prowadzenie spraw administracyjnych związanych z rekrutacją studentów obcokrajowców na studia wyższe na WFAiIS

pokój 352
tel.: +48 56 611 3249
e-mail: joanna.lm@fizyka.umk.pl


mgr Joanna Szoppe-Kupijaj

obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy materialnej

przygotowywanie i współrealizacja zapotrzebowań ze środków Dziekana WFAiIS

wprowadzanie zapotrzebowań i dokumentów kosztowych do systemu Xprimer  ze środków Dziekana WFAiIS oraz dbałość o kompletność opisu faktur i innych dokumentów księgowych (podpisy, opisy, załączniki, pisma przewodnie)

przygotowywanie umów cywilno-prawnych ze środków Dziekana WFAiIS i ich ewidencja w rejestrze zamówień publicznych

przygotowywanie list stypendialnych

planowanie, przygotowywanie i realizacja usług związanych z procesem dydaktycznym i badawczym

pokój: 358
tel.: +48 56 611 3281
e-mail: jsk@fizyka.umk.pl


mgr Justyna Filipiak,

rejestracja na zajęcia

prowadzenie oferty dydaktycznej na WFAiIS w systemie USOS

przygotowywanie dokumentacji związanej z powierzaniem i rozliczaniem obowiązków dydaktycznych

prowadzenie spraw dotyczących obniżenia pensum dydaktycznego nauczycielom akademickim WFAiIS

prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, gromadzeniem i archiwizowaniem planów studiów wyższych, doktoranckich, podyplomowych i kursów dokształcających.

Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów

pokój: 358
tel.: +48 56 611 3281
e-mail: jfilipiak@fizyka.umk.pl


mgr Monika Czajkowska

obsługa posiedzeń Rady Dyscypliny Nauki Fizyczne

prowadzenie spraw administracyjnych i dokumentacji związanej z nadawaniem stopni naukowych doktora i doktora habilitowanego w dyscyplinie nauki fizyczne

obsługa administracyjna spraw związanych z nostryfikacją stopni naukowych i stopni uzyskanych za granicą w dyscyplinie nauki fizyczne

zbieranie i ewidencja oświadczeń pracowników Instytutu Fizyki o przypisaniu do dyscypliny naukowej, zaliczeniu do liczby N oraz upoważnieniu Uniwersytetu do wykazania osiągnięć pracownika w ocenie parametrycznej

przygotowywanie pod względem administracyjnym  Czwartkowych Kolokwiów Fizycznych i innych wykładów specjalnych

aktualizacja: bazy wydziałowej eGPS, wyświetlacza nad szatnią w budynku Instytutu Fizyki, strony internetowej www Instytutu Fizyki i WFAiIS

pokój: 305
tel.: +48 56 611 3312
e-mail: monikac@fizyka.umk.pl


mgr Monika Korzeniewska

obsługa administracyjno-biurowa dyrekcji i pracowników Instytutu Fizyki

umawianie na wstępne, kontrolne i okresowe badania lekarskie pracowników Dziekanatu, Instytutu Fizyki, Instytutu Nauk Technicznych oraz Zespołu Administracyjno-Technicznego Instytutów Fizyki i Nauk Technicznych

analiza kosztów w systemie Xprimer, wprowadzanie zapotrzebowań i dokumentów kosztowych do systemu Xprimer oraz dbałość o kompletność opisu faktur i innych dokumentów księgowych (podpisy, opisy, załączniki, pisma przewodnie)

wystawianie faktur i not księgowych

planowanie, przygotowywanie i realizacja usług związanych z procesem dydaktycznym i badawczym

pokój: 305
tel.: +48 56 611 3229
e-mail: monikak@fizyka.umk.pl


Monika Borecka

obsługa administracyjno-biurowa dyrekcji i pracowników Instytutu Fizyki

prowadzenie ewidencji urlopów pracowników Instytutu Fizyki oraz Zespołu Administracyjno-Technicznego Instytutów Fizyki i Nauk Technicznych

wprowadzanie zapotrzebowań i dokumentów kosztowych do systemu Xprimer oraz dbałość o kompletność opisu faktur i innych dokumentów księgowych (podpisy, opisy, załączniki, pisma przewodnie)

aktualizowanie tablicy obecności, tabliczek przy gabinetach i laboratoriach, bazy kart parkingowych oraz upoważnień na dostęp do pomieszczeń w budynku Instytutu Fizyki

planowanie, przygotowywanie i realizacja usług związanych z procesem dydaktycznym i badawczym

pokój: 305
tel.: +48 56 611 3229
e-mail: monikab@fizyka.umk.pl


mgr Anna Zawada

obsługa administracyjno-biurowa dyrekcji i pracowników Instytutu Nauk Technicznych

prowadzenie ewidencji urlopów pracowników Instytutu Nauk Technicznych

obsługa posiedzeń Rady Instytutu Nauk Technicznych

wprowadzanie zapotrzebowań i dokumentów kosztowych do systemu Xprimer oraz dbałość o kompletność opisu faktur i innych dokumentów księgowych (podpisy, opisy, załączniki, pisma przewodnie)

zbieranie i ewidencja oświadczeń pracowników Instytutu Nauk Technicznych o przypisaniu do dyscypliny naukowej, zaliczeniu do liczby N oraz upoważnieniu Uniwersytetu do wykazania osiągnięć pracownika w ocenie parametrycznej

pokój: 1.83
tel.: +48 56 611 2431
email: annaz@fizyka.umk.pl


mgr Dorota Jesiółkowska

wsparcie dla grantów Narodowego Centrum Nauki:

pokój: 353
tel.: +48 56 611 2479
email: dorotaj@umk.pl


mgr Dorota Szwed

obsługa grantu NCN QLIMNES Polonez Bis 1

wsparcie ogłaszania konkursów na stanowiska nauczycieli akademickich w projektach naukowych

pokój: 353
tel.: +48 56 611 2479
email: dorotas@umk.pl


mgr Julia Forsztek

obsługa administracyjno-biurowa dyrekcji i pracowników Instytutu Astronomii

prowadzenie ewidencji urlopów pracowników Instytutu Astronomii oraz Zespołu Administracyjno-Technicznego Instytutu Astronomii

obsługa posiedzeń Rady Dyscypliny Astronomia

prowadzenie spraw administracyjnych i dokumentacji związanej z nadawaniem stopni naukowych doktora i doktora habilitowanego w dyscyplinie astronomia

zbieranie i ewidencja oświadczeń pracowników Instytutu Astronomii o przypisaniu do dyscypliny naukowej, zaliczeniu do liczby N oraz upoważnieniu Uniwersytetu do wykazania osiągnięć pracownika w ocenie parametrycznej

planowanie, przygotowywanie i realizacja usług związanych z procesem dydaktycznym i badawczym

pokój: RA 12
telefon: +48 56 611 3002
email: juliafor@umk.pl


lic. Magdalena Paluszkiewicz

obsługa projektu NLPQT

wprowadzanie danych dotyczących infrastruktury badawczej WFAiIS do Zintegrowanego Systemu Informacji o Szkolnictwie Wyższym i Nauce POL-on

przygotowywanie od strony formalnej i finansowej nowych wniosków na konkursy o finansowanie infrastruktury badawczej i działań związanych z kształceniem kadry naukowej

pokój: 359
tel.: +48 56 611 3340
e-mail: mpaluszkiewicz@fizyka.umk.pl


mgr inż. Anna Gadomska

obsługa projektu NLPQT

przygotowywanie od strony formalnej i finansowej nowych wniosków na konkursy o finansowanie infrastruktury badawczej i działań związanych z kształceniem kadry naukowej

pokój: 359
tel.: +48 56 611 3340
e-mail: agadomska@fizyka.umk.pl


dr Anna Szkulmowska

broker innowacji

pokój: 202
tel.: +48 56 611 3246
e-mail: anna.szkulmowska@fizyka.umk.pl

wspieranie pracowników naukowych WFAiIS w budowaniu i utrzymywaniu relacji z otoczeniem gospodarczym oraz pomoc w sprawach formalnych i merytorycznych dotyczących współpracy

pomoc w sprawach formalnych i merytorycznych dotyczących aplikowania o środki finansowe na działania B+R i wdrażanie innowacji

inicjowanie działań pozwalających na komercjalizację badań

budowanie i utrzymywanie sieci powiązań z instytucjami otoczenia biznesu oraz podmiotami gospodarczymi służących inicjowaniu procesów komercjalizacji wyników badań naukowych

konsultowanie dokumentów sprawozdających współpracę z otoczeniem gospodarczo-społecznym jednostek WFAiIS