Kontakt Grudziądzka 5, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 3310

Publiczne Prezentacje Projektów Zespołowych

Zdjęcie ilustracyjne
fot. nadesłane

16 września br. odbyły się Publiczne Prezentacje Projektów Zespołowych, które podobnie jak w ubiegłym roku – odbyły się w formie zdalnej. Podczas prezentacji studenci trzeciego roku Informatyki Stosowanej podsumowali swoją pracę nad projektami realizowanymi w ramach zajęć Pracownia Programowania Zespołowego. Prezentacje dostępne są na kanale YouTube.

Komisja w składzie: mgr inż. Piotr Ablewski, dr hab. Rafał Adamczak prof. UMK, dr hab. Beata Derkowska-Zielińska prof. UMK, mgr Krzysztof Dobosz, mgr inż. Rafał Linowiecki, dr Anna Szkulmowska przyznała I miejsce ex aequo dla zespołu w składzie: Jagoda Stosik (kapitan), Bartosz Szwedkowicz, Mateusz Ruszkowski, Tomasz Głowacki za projekt e-Parafia, a także dla zespołu w składzie: Jan Kamiński (kapitan), Mateusz Muniak, Kacper KowalskiJakub Eichberger za projekt Naura.

„e-Parafia (Vigilanti) to aplikacja do zarządzania parafią. Głównym założeniem jest przeniesienie papierowych kartotek parafian do wersji elektronicznej co przełoży się na efektywniejszą pracę biur parafialnych. Przy użyciu systemu pracownicy biura będą mieli możliwość szybszego wyszukiwania potrzebnych informacji oraz wystawiania zaświadczeń elektronicznych. W aplikacji zostało wykorzystanych wiele nowoczesnych technologii i narzędzi, np. ElasticSearch, Angular, Docker oraz ASP .Net Core."

„Naura to projekt gry komputerowej należącej do gatunku Rougelike. Gatunek ten charakteryzuje się przedstawieniem świata w postaci 2D, głównym założeniem naszej pracy jest próba przedstawienia takiej gry w środowisku trójwymiarowym wykorzystując do tego własnoręcznie stworzone modele budynków, które są łączone w mapę, po której porusza się gracz.”

Nasi zwycięzcy otrzymali nagrodę pieniężną w kwocie 500 zł dla każdego członka zwycięskiego projektu!

Szczególne wyróżnienie komisja przyznała zespołowi w składzie: Bartosz Piekarski (kapitan), Jędrzej Janczak, Krzysztof Kruglak, Damian Olszewski za projekt Planet War.
„PlanetWar jest grą sieciową, która polega na pokonaniu jak największej liczby przeciwników w zadanym czasie. Gracze znajdują się w stanie nieważkości, gdzie są nieustannie ściągani do pobliskich planet. Na planszach pojawiają się bonusy i przeszkody. Opanowanie fizyki gry umożliwia szybkie przemieszczanie się po mapie, unikanie pocisków oraz ich zwinne zadawanie przeciwnikom. Gra umożliwia założenie wielu pokoi, które obsługują maksymalnie po czterech graczy.”


Podczas prezentacji mieliśmy okazję zapoznać się łącznie z siedmioma projektami, przygotowanymi przez naszych Studentów: The Sly Fox, e-Parafia, Fit Aplikacja, Gamedev Engine, Naura, Planet War, Heaven-sent.

Gratulujemy! Dyplomy zostaną wręczone zwycięzcom i wyróżnionym podczas inauguracji roku akademickiego 2021/2022 w dniu 1 października br.

Konkurs odbył się we współpracy z Fundacją Aleksandra Jabłońskiego.

pozostałe wiadomości

galeria zdjęć

Click to zoom the picture. Click to zoom the picture. Click to zoom the picture.