Kontakt Grudziądzka 5, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 3310

Finał Konkursu Projektów Zespołowych 2024/2025

Zespół projektu Technologia z voucherem na 1500 złotych wraz z przedstawicielami Wydziału, firmy sponsorskiej EiB oraz Fundacji A. Jabłońskiego
Laureaci Konkursu w kategorii Technologia fot. R. Szczepański

3 czerwca br. odbył się Finał Konkursu Projektów Zespołowych, wydarzenia, które Wydział współorganizuje z Fundacją Aleksandra Jabłońskiego. Podczas prezentacji, studenci trzeciego roku Informatyki Stosowanej podsumowali swoją pracę nad projektami realizowanymi w ramach zajęć Pracowni Projektów Zespołowych. Sponsorem głównym była firma EiB S.A.

Komisja w składzie:

  1. mgr inż. Andrzej Korcala – członek zarządu Fundacji Aleksandra Jabłońskiego – przewodniczący komisji,
  2. mgr inż. Bogdan Chechłowski - Dyrektor Biura Informatyki EIB S.A.,
  3. dr hab. Iwona Gorczyńska, prof. UMK - Prodziekan WFAiIS ds. Kształcenia,
  4. mgr inż. Piotr Ablewski – zespół Katedry Informatyki Stosowanej,
  5. dr Marek Grochowski – zespół Katedry Informatyki Stosowanej,
  6. mgr inż. Michał Joachimiak – prowadzący, zespół Katedry Informatyki Stosowanej,
  7. mgr Michał Meina - prowadzący, zespół Katedry Informatyki Stosowanej

wyłoniła laureatów:

• w kategorii Technologia - projekt Artemis, zespół w składzie: Emilia Kopyta (liderka), Weronika Krasna, Michał Błaszczyk,

• w kategorii Potencjał Biznesowy - projekt Equinox, zespół w składzie: Natan Wadowski (lider), Jonasz Poćwiardowski, Łukasz Stobiński,

• w kategorii Potencjał Społeczny - projekt Wojak, zespół w składzie: Jakub Krupa (lider), Dawid Moczulski, Mikołaj Michałowicz.

Gratulujemy! Nagrody pieniężne, 1500 zł na każdy zwycięski zespół, zostały wręczone przez Pana Bogdana Chechłowskiego przedstawiciela firmy EiB S.A. - sponsora nagród.

Członkowie zwycięskich zespołów proszeni są do dopełnienia formalności podanych na stronie Konkursu.

Dyplomy zostaną wręczone zwycięzcom i wyróżnionym zespołom podczas wydziałowej inauguracji roku akademickiego 2025/2026. Dziękujemy studentom za udział, wytrwałą pracę nad projektami oraz koordynatorowi Konkursu mgr. inż. Rafałowi Linowieckiemu z Katedry Informatyki Stosowanej za przeprowadzenie finału.

10 czerwca br. odbędzie się Międzywydziałowy Konkurs Projektów Zespołowych, w którym wezmą udział Laureaci Konkursów z Wydziałów FAiIS oraz MiI. Zapraszamy do Auli WMiI!

W Konkursie udział brały następujące zespoły:

Artemis - skład: Emilia Kopyta (liderka), Weronika Krasna, Michał Błaszczyk
"Artemis to projekt, który łączy tradycyjne łucznictwo z nowoczesną technologią. Naszym celem jest stworzenie systemu wspomagającego precyzję i technikę strzelania, wspierającego szczególnie początkujących łuczników w rozwijaniu ich umiejętności."

Crash the Wizard - skład: Jan Ernest (Leader), Łukasz Żurek, Jan Łaganowski
"Crash the Wizard to prosta, zręcznościowa gra, w której sterujesz samolotem, aby pokonać złego czarodzieja i jego potwory. Gracz
rozpędza się na rampie i próbuje polecieć jak najdalej, korzystając z różnych ulepszeń, takich jak boostery, skrzydła i ogon. Celem gry jest bicie rekordów odległości, wysokości i czasu lotu, by ostatecznie pokonać złowrogiego czarodzieja. Gra łączy humor z elementami fizyki i progresji, zachęcając do eksperymentowania i rozwijania ekwipunku."

Equinox - skład: Natan Wadowski (lider), Jonasz Poćwiardowski, Łukasz Stobiński
„Equinox to jednoosobowa gra strategiczna łącząca elementy karcianki i tower defense. Celem gracza jest obrona centralnego budynku – Sanktuarium – przed nocnymi atakami demonów. Gracz zarządza kartami jednostek i budynków, rozwija swoje siły oraz wykorzystuje specjalizacje i wzmocnienia, by odpierać coraz trudniejsze fale wrogów."

EventApp - skład: Bogusław Nozdryń (lider), Bartosz Jędrzejewski, Hubert Klim
"EventApp to niezależny system sprzedaży biletów stworzony z myślą o lokalnych organizatorach wydarzeń – mikro przedsiębiorcach,
stowarzyszeniach i instytucjach kultury. Aplikacja umożliwia kompleksową obsługę wydarzenia: od sprzedaży biletów bezpośrednio
ze strony internetowej organizatora, przez rejestrację uczestników, aż po kontrolę wejść i analizę frekwencji. Dzięki integracji w ramach własnej domeny, użytkownik końcowy nie jest przekierowywany na zewnętrzne serwisy biletowe, co zwiększa zaufanie i utrzymuje uwagę uczestnika na stronie organizatora. To rozwiązanie stworzone po to, by przywrócić niezależność i kontrolę nad sprzedażą biletów lokalnym organizatorom wydarzeń."

FreshBox - skład: Jan Pieczkowski (lider), Dawid Kempa, Wiktor Caban
"FreshBox to inteligentna aplikacja webowa, doskonale przystosowana do urządzeń mobilnych, z możliwością instalacji jako aplikacja
progresywna. Pomaga użytkownikom efektywnie zarządzać domowymi zapasami spożywczymi. Dzięki funkcji skanowania kodów kreskowych oraz dat ważności za pomocą kamery, dodawanie produktów staje się szybkie i bezproblemowe. FreshBox rozpoznaje także produkty pozbawione kodów kreskowych – wystarczy je pokazać kamerze. Unikalną cechą aplikacji jest wbudowana sztuczna inteligencja, która generuje przepisy kulinarne na podstawie posiadanych składników. FreshBox pomaga ograniczyć marnowanie jedzenia, planować posiłki i oszczędzać czas – wszystko w jednym miejscu."

Opowiadamy - skład: Michał Buszka (lider), Nikita Koval, Łukasz Kowalewski
"Opowiadamy to kompleksowa pla orma internetowa odpowiadająca na rosnące zapotrzebowanie na dostępną literaturę cyfrową i
wspieranie twórców w publikowaniu swoich dzieł. W dobie cyfryzacji czytelnictwa, pla orma łączy społeczność czytelników z autorami,
oferując im przestrzeń do dzielenia się historiami i odkrywania nowych utworów."

Project Alpha - skład: Kacper Cieślak (lider), Michał Petrykowski, Daniel Kuźmierkiewicz
"Project Alpha to gra akcji, w której gracz musi pokonać przeciwników rozmieszczonych w pokojach kolejnych pięter, by dotrzeć do epickiej walki z Mistrzem w ostatnim pomieszczeniu piętra. Proceduralnie generowana mapa sprawia, że każda rozgrywka wygląda nieco inaczej – zmienia się rozmieszczenie przeciwników, układ pomieszczeń oraz ich rozmiary. Na drodze gracza stają różni przeciwnicy – zarówno walczący wręcz, jak i atakujący z dystansu, co wymaga dostosowywania taktyki do każdej sytuacji. W ramach przedstawianego dema chcemy zaprezentować, jak wygląda pierwsze z takich pięter."

Wojak- skład: Jakub Krupa (lider), Dawid Moczulski, Mikołaj Michałowicz
"Wojak to nowoczesna aplikacja wspierająca zarządzanie zespołem w warunkach symulowanego pola walki. Naszym celem było stworzenie narzędzia umożliwiającego skuteczną, bezpieczną i intuicyjną komunikację oraz koordynację działań zespołu w dynamicznym środowisku. Aplikacja została zaprojektowana z myślą o prostocie obsługi i wysokiej
responsywności, co czyni ją przydatną zarówno w zastosowaniach wojskowych (np. podczas szkoleń i gier symulacyjnych), jak i cywilnych (gry terenowe, paintball, airsoft , szkolenia taktyczne)."

pozostałe wiadomości

galeria zdjęć

Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie. Konkurs Projektów Zespołowych. Kliknij, aby powiększyć zdjęcie.